Protein Diyeti Yapanların Yorumları

Türkiye ve Dünyada bir çok kişinin yaptığı protein diyeti,  ile sağlıklı zayıflamak mümkündür. Sizler için Türkiye'nin en büyük diyet sitelerinden aldığımız yorumlar ile Protein Diyeti Yapanların Yorumları okuyup sizler için paylaşıyoruz.



Protein Diyeti Yapanların Yorumları

asu Söyledi:
MART 7TH, 2012 / 8:14 AM
protein diyetini yaklaşık 2 sene önce kullanmıştım çokta memnun kalmıştım. tekrar protein diyeti yapmaya karar verdim çünkü bir sürü diyet çeşiti var kimi insanı bitkin yorgun düşürüyor, kimi ise proteyin diyeti gibi günlük insanın ihtiyacı olan gücü sağlıyor. protein diyeti o kadar ağır bir diyet değildir. gerçekten aç kalmadan yapılcak en iyi diyet bence protein diyeti listesine bakarsanız günlük tüketmek zorunda olduğumuz yiyeceklerle nerdeyse gramajı yakın ben herkeze protein diyetini tavsiye ediyorum 7 gün sonra ne kadar kilo verdiğimi sizlere açıklıcam

yeşim Söyledi:
MART 17TH, 2012 / 5:40 AM
protein diyeti uyguladım bugün 7 inci gün fakat 2 kilo verdim sitede 3 ila 4 kilo yazıyor ama bunada şükür gerçekten çok iyi bir diyet aç kalmadan halsiz kalmadan 2 kilo verdim bir kaç hafta sonra tekrar protein diyetine tekrar başlıcam şaka gibi gelmişti ama 2 kilo verdim teşekkür ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı

NUR Söyledi:
AĞUSTOS 30TH, 2012 / 3:04 PM
merhaba bu diyeti deneyeceğim demiştim bir haftalık bir diyetti bildiğim kadarıyla ve ben kolay kilo veremeyen biri olarak biliyordum kendimi yazılanları tek tek uyguladım ve 7 günün sonunda yani bugün tartıldım ve tam 3kilo 200gr vermişim şuanda 70kiloya indim, çok mutluyum bu diyetten sonra da yıne dikkat edeceğim beslenmeme fakat tekrar protein diyetini ne zaman başlayabilirim bilgi verirseniz sevinirim ..


Daha Fazla yorum için Protein Diyeti Yorumları  sayfasından bakabilirsiniz.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Protein Diyeti Yapanların Yorumları"

Yorum Gönder

Etkili Diyet Listeleri Diyet | Protein Diyeti | Protein Diyeti Listesi